Welkom bij Playerzshop

Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

Retourneren

Bedenktijd/retour

 

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. In dergelijke gevallen kunt u de bestelling altijd naar ons retourneren. Wij zullen wel controleren of hier niet meer mee is gedaan dan schriftelijk is voorgeschreven. Wettelijk gezien mag je het product namelijk uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel mag doen. Wanneer er meer mee is gedaan dan dit dan zullen wij controleren of wij het product met waardevermindering retour kunnen accepteren of dat deze op kosten van uzelf weer naar u toegestuurd moet worden.

 

Wanneer u een bestelling wilt retourneren dan heeft u 14 dagen om dit aan ons te laten weten. Dit kan via ons mailadres contact@playerzshop.nl of dit herroepingping formulier. Na het aanmelden heeft u vervolgens nogmaals 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk naar ons retour te sturen. Wij doen ons uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen. Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. In het geval van games houd dit in dat de verzegeling niet verbroken mag zijn. Retouren waar accessoires ontbreken of waar de verpakking niet bij zit kunnen wij helaas niet accepteren. Het is dan ook van belang dat u bij het retourneren controleert of u het volledig terugstuurt.
 

 
Retouren

Wanneer kunt u een bestelling of product retouneren?

 
Defect

Indien uw product defect is dan dient u eerst contact met ons op te nemen zodat er eerst kan worden gekeken of het defect op afstand te verhelpen is. Indien dit niet mogelijk is dan zal er een retourprocedure worden opgestart door Playershop. Van ons ontvangt u dan de benodigde informatie om de zending te retouren. Indien een bestelling of product retour wordt gezonden zonder voorafgaand contact dan zal afhandeling hierdoor vertraging oplopen.

 
Niet gewenst

Indien het ontvangen product niet meer gewenst is dan kunt u deze zonder voorafgaande communicatie naar ons retouren. Het product dient nog wel in seal te zijn. Indien de seal van het product is verbroken dan vervalt het recht van retournering. Een retourzending moet binnen 14 werkdagen na ontvangst bij Playerzshop zijn afgeleverd. Bij de retourzending dient u een begeleidende brief te voegen met daarin minimaal uw bestelnummer en hoe u de afhandeling wenst van de retourzending. U kunt bijvoorbeeld aangeven of u een ander product wenst, creditering of tegoedbon.

 
Product is uitgepakt

Indien een product uit de seal is gehaald dan vervalt het recht van retournering. In deze situatie kan Playerzshop het product niet retour nemen.

 

 
Kosten en retouradres

Bij een defect

Indien uw product defect is en u heeft via ons een retourprocedure opgestart dan zullen de gemaakte kosten van retourzending worden vergoed door Playerzshop. Als u een defect product retour stuurt zonder dat u vooraf contact heeft gehad met ons dan bestaat de kans dat het defect onterecht is en dat Playerzshop de gemaakte verzendkosten niet vergoed. De verzendkosten worden achteraf door Playerzshop gecrediteerd.

 
Bij een niet gewenst product

Indien u een product retour stuurt dat niet meer gewenst is dan zullen de gemaakte verzendkosten niet worden vergoed. Let op: Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Playerzshop niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van geretourneerd product.

 
Retouradres

Een retourzending kunt u richten aan het volgende adres:

Playerz

Maasdijk 29

5308 JA  Aalst

(Dit is geen afhaaladres)